läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

fredag 11 maj 2012

Idag tog bygget ett litet raket skutt igen och vips så var underlaget till yttertaket klart så på med pressening i väntan på att plåten till taket kommer, så nästa stora del mål innan min pappa åker hem (ledbruten och helt slut;)är inner taket och när det är klart bli han fri att åka hem för lång semester! Inte många som går förbi brukar undra vad som byggs men idag fick jag frågan om jag bygger en kyrka och jag själv insett likheter och medvetet valt inte fullt så stora fönster som jag önskat just för att inte likna kyrka;)men vem vet vad båthuset blir en vacker dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar