läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

lördag 12 maj 2012

byggare bob första bilden:) skönt att äntligen få börja på insidan, vi har sett Carina dansa regn dansen men nu kan vi var inne i båthuset så nu kan du sluta;)inner taket är sista delen som jag får hjälp med och jag är oerhört tacksam för den hjälp jag fått! hoppas kunna visa upp en färdig byggnad nästa gång "Bob" kommer på besök

2 kommentarer:

  1. Tycker att din byggare Bob påminner om min pappa:)
    Ska bli kul att se hur slutresultatet blir, är du nöjd än så länge? håller tidsplanen? Med tanke på hur ni sliter så borde ni vara före i tidsplanen. Ha det gött och sköt om er. Kram syster yster

    SvaraRadera
  2. Haha, det finns nog ingen dans i världen som hade kunnat stoppa er;)

    SvaraRadera