läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

fredag 14 april 2017

plötsligt händer det.... snöar:(  hur som haver ägnades skärtorsdag och långfredag med att "knacka" ner putsen och varför det? jo det ska putsat om och jag gjorde bedömningen att lappar jag så kommer jag få lappa resten av mitt liv och putsar jag nytt så slipper jag och förhoppning vis Eddie också att pusta och lappa. Och nu när delar av putsen är nere så är det ett mycket klok beslut då det var mer släpp än jag trodde samt att spikar i reveteringen inte var galvade 1911 så var en hel del nästan av rostade vilket hade skyndat på puts avfallet;)  reagerade ni på 1911??  nya bevis har framkommit och denna gång är det "Karl 1911" som har snidat i timret;)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar