läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

tisdag 22 april 2014


Fiber Fiber Fibers vara eller icke vara det är den stora frågan.... Jag bygger in vp rör så att fiber blir lätt att sprida i huset det roliga är att tittar man i dom tomma rören så ser det redan ut att gå i 190;) neon färgen är någon slags glidmedel dock inte för mbiten utan för själva kabeln. En eloge till Vb energi som har gett mig upprättelse i fiber frågan... vist blir det satans dyrt ändå men nu på frivillig bas! det roliga i kråksången är switchen är en sk 1gbit/s (are) vilket gör (om jag tackar ja dvs) posthuset till Ludvikas snabbaste hyreshus och vad jag känner till är det bara ett stort bevaknings företag som har så snabb här i LA..... väntar bara på en sista bekräftelse att det verkligen går så bra som utlovas men nu är det iaf väldigt nära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar