läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

söndag 16 mars 2014

oj vad tiden går fort ibland;) har inte gjort någon uppdatering sen december men nu är det dax igen!
Låg sömnlös i natt som berodde på jetlag och lyckligt vis inga bekymmer, varje år gör jag en lite lista på saker jag vill ha gjort på Posthuset innan nästa och varje gång blir listan lång. Det mesta brukar bli gjort trots min impulsstyrning;) Detta år så ska jag lyfta fram 3 "måsten" som ska få punkt i protokollet och utan inbördes ordning så följer dom här: Fiber Fiber Fiber denna långdragna visa ska få ett slut i år! Murstockar med sina 20 kanaler ska glidgjutas, förhoppning med fungerade eldstäder när snön faller;) Nytt badrum i största lägenheten som då också kommer bli större ca 84m2 och fyra rum i stället för 3. Det om detta och allt tar fart i morgon måndag;) so stay tuned 
God jul och gott nytt år i efterskott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar