läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

måndag 6 maj 2013

jippie


jippie dom kom tillbaka!!! I dag skåda jag en ladugårds svala sittande på gamla el ledningen och med spänd förväntan stod jag och titta om den skull flyga hem (in på vinden så klart) och mycket riktigt tog den vägen in där och inspektera så nu hoppas jag det blir nya ungar och kanske fler enklaver också;)  sommaren räddat och nu får jag nöjet att hålla med gyttjepöl så dom kan enkelt bygga nya bon

1 kommentar:

  1. Så trevligt att pippifåglarna kom tillbaka:) Ha det gott. Kram syster yster

    SvaraRadera