läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

torsdag 16 augusti 2012

fick ett mycket trevligt besök av dessa herrar igår:) avslöjar inte vad dom gjorde här ännu men vissa av er kanske känner igen dom och kan ana;) så fort dom är klara så kommer jag givetvis att posta här! Peter hade också Ornitologiska kunskaper som bonus så nu är svalorna artbestämda till Ladugårdssvalor. Arten ena särdrag är att dom trivs jätte bra runt boskap mm och jag undrar just vad dom ser mig som efter som dom verkar acceptera min närvar;)

2 kommentarer:

  1. Hej
    Såg artikelen i dt om ditt lila projekt och var tvungen titta in här, klart intresant.
    Kan nämna att jag själv håller på att renovera ett hus och då bla byta fasad, kör okantad gran som är järnvitriolad, fått många komentarer att det blir snygt, det kommer att bli svarta vindskivor och knutbärdor och gröna fönster.

    SvaraRadera
  2. Hejsan Anders
    kul att vi delar smak och intresse!
    bor du inom rimligt avstånd kommer jag gärna på studiebesök! vill du inte publicera adressen här så kan du ringa mig nr ståt uppe i rutan

    SvaraRadera