läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

måndag 30 april 2012

Jag är hemma och det jobbas för fullt, gipsas väggar och tak i foto studion och Carina o co spacklar och slipar så jag framstår som lat;) nu blir studion "regn" jobb då jag fått tillfällig förstärkning för sk "båthus" bygget som tog en raket start idag, blir fullt ös i ca 3 veckor tills det blir ensam jobb igen.

1 kommentar:

  1. Haha, lat är väl inte riktigt det man förknippar med dig! Inte ofta jag önskar regn, men nu måste jag ju göra det:)

    SvaraRadera