läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

fredag 21 oktober 2011


"Nu är Trippel Bild AB "tripplat" och jag kör mitt eget bolag:) Just nu är det förskolefoto som gäller för hela slanten, men så småningom kommer jag att öppna studio i gamla posthuset i Sörvik" saxat från Carin Heeds nya hemsida och jag Önskar henne varm välkommen till poshuset och gamla postlokalen som nu får nytt liv och namn görs om till studio!! Carina är en kanon fotograf som jag varm kan rekomedera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar