läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

onsdag 26 oktober 2011


en bra start på dagen då en kranpumpsbil kör in och arbetet med gjutningen tar fart Betonggården BDID kom som en räddande ängel och gör ett kanon jobb och det som inte syns är golvet vart så blank så man kan se mån skenet i mörkret;)

3 kommentarer:

  1. Hej! har hänt en hel del sedan jag var in och kikade sist. Ha det gott.Kram syster yster

    SvaraRadera
  2. Hejsan.
    Jag är riktigt imponerad av ditt jobb!
    Har själv bott i Sörvik i ca 7 år och alltid sett posthuset som lite läskigt och förfallet.
    Det som du kallar "sommartorpet" kommer det att finnas kvar? Och kommer det att hyras ut?
    Skicka gärna ditt svar på min mail eller till min blogg.
    MVH
    Elin
    elinberglund@live.se
    famousface1.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. tack det värmer Elin!
    Sommartorpet svävar mellan hopp och förtvivlan;) just nu känns det som om det kommer förfula helheten när posthus med omgivning är klart så mina storplaner ligger på is och är närmst är en rivning men inget händer förren min nya byggnad står på plats och tar över rollen som förråd och då tar jag slutlig ställning (tidigast om ett år) om nu inte dyker upp en ännu mer visionär än mig själv och övertygar mig om annat;)

    SvaraRadera