läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

torsdag 25 augusti 2011


fösta dagen på "jobbet" och nästan allt fel:) regn= ingen bra start på tak jobb, dator krasch= igen bra start för papper jobb, men jag hann iaf åka och kika på ett till tänk golv till gamla postlokalen som jag tror jag ska beställa och givetvis blir det trägolv och denna smekt med linolja

2 kommentarer:

  1. Kul med golvet! Men jag såg när jag for förbi att du hade lite annat att syssla med också:)
    Hörs, Carina

    SvaraRadera
  2. ja det kommer bli bra, bara jag har tid;) men jag tror det ska gå

    SvaraRadera