läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

onsdag 18 maj 2011



har alltid tyckt att sätta lister varit tråkigt, detta är fösta gången jag jobbar med nya lister fast i gammal upplaga och efter noga övervägande så besluta jag att lära mig "old style" att tälja hörnen i ställer för att gera och det tog tid ca 6 timmar för tak listena i köket men det har heller aldrig varit roligare!!! i morgon blir det en ny utmaning och då tälja ett hörn med 45grader;) så jag kan varm rekommendera detta så nu kommer jag aldrig sluta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar