läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

onsdag 27 april 2011

haha


bänk skivorna kom idag...och det vart fel HURRA så nu har jag en såg och borr mall som kostar leverantören 5000:) ärligt så är jag glad eftersom det kommer bli mycket special så nu ser jag det som en prov bit för det kommer en ny igen om 5 veckor, kunde inte bli bättre!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker mig se en röd tråd i allt. Du snickrar och trixar, sedan eldar du och så håller du på. Vilket e roligast, snickra eller elda:)
    Ha det gott och sköt om dig.
    Kram syster yster

    SvaraRadera
  2. du ser nog rätt då;) elda är harmoni för själen

    SvaraRadera