läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

onsdag 2 februari 2011


Statistik i alla ära... 6594 besökare sen start vilket jag faktisk är förvånad över att en lite blogg från sörvik når så många men det är jätte kul!!! Det är mest min syster som lämnar kommentaren och det skulle vara kul att höra ifrån er andra lite grann också!! Hela jorden är inte täckt ännu;) men jag blir alltid speciell nyfiken när man se besök från fjärran land eller i detta fall som kungadömet Monaco vem är det som sitter där och läser om oss här? spännande tanke gångar och jätte kul så jag skickar en lite hälsning på franska:)
s'il vous plaît laisser des commentaires

2 kommentarer: