läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

söndag 2 januari 2011

Nytt år nya möjligheter!


Postlokalen kommer tyvärr inte bli Café, jag, posthuset och Sörvik beklagar verkligen!! vill samtidigt lyckönska dom inblandade med nya idéer och äventyr i företags djungel! vill dom så kommer jag gärna presentera det här för att stilla nyfikna! Lokal som genom gått en omfattande renovering på väg mot en toppen lokal/lägenhet kommer nu bli ledigt för nya visionärer, ytan är 50-70kvadradmeter med 3.10 tak höjd med ett fantastisk ljus med alla stora fönster, ved kamin och kakelugn!

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli en lägenhet längst ner då? Vad kommer den ligga på i hyra eller har du några fler på G? :)

    SvaraRadera
  2. intresset för huset är stort men då jag behöver ytan för andra jobb i huset ett tag framåt så får den gärna stå tom:) Det kommer nog bli en lägenhet med många häftig attribut som helst!! allt gammalt,ljus, takhöjd och vedspisar:) hyran skulle kunna bli runt +4k då ytan skulle kunna bli ända upp till 70m2, jag är tids optimist och skulle tro att våren 2012 är ett reallistigt mål om jag blir byggherre:)

    SvaraRadera