läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

onsdag 24 november 2010


fått vetskap att en del tröttnar mellan åt när det inte kommer nya bilder och det är roligt att höra för då vet jag att det finns någon form av intresse att följa bloggen:) det är faktisk inspirerande att ha blogg läsare och kommentarer är extra kul! bild torkan har förklarliga skäl och det kan bero på att jag varit ovanligt slö eller i bästa fall jobbat på annat håll och jag lovar att bilder därifrån inte skulle vara lika kul fast jag har ett explosivt intresse där;) och tjäna pengar förstås för det är inte gratis att äga gamla hus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar