läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

söndag 21 november 2010


detektiven på www.lekomberg.se hitta detta vykort och här ser man huset forna glans, ljusgrå fasad och jag kan nästan svära på att fönstren är röda men det kan man inte riktigt vete för jag har inte hitta några röda rester..ännu:) den gråa fasaden syns bakom vägen i den utdrivna duschen igår! jag kan inte datera bilden men jag skulle tro att det är före 1930 men det finns då detaljer som inte stämmer med mitt vetande och jag kan ju ha fel:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar