läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

onsdag 25 augusti 2010


Läget är under kontroll och jag är tillbaka:) tak arbetet har fått stått tillbaka nu när det regnar för jag vill inte börja med att det ska pissa in på det nakna taket men tittar man på prognosen så bör jag kunna sätta fart imorgon:) Arbetet i lägenheten har fort gott och det blir riktigt bra! hoppas kunna visa bilder men eftersom det är en privat bostad så måste jag fråga först:)

4 kommentarer:

  1. Men, vilket hàrligt projekt. Detta ska fòljas.

    SvaraRadera
  2. vad roligt att du villa titta in Johanna, som redan lever i en dröm tillvaro:)hoppas du har tålamod för detta projekt som kommer ta 10år;) övriga läsare här kan jag rekommendera hennes blogg om livet på Sicilien http://vardagpasicilien.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt att du gòr reklam fòr min blogg. Tack...
    Tycker att du har en dròmtillvaro. Varfòr ser man aldrig det man har? :=0

    SvaraRadera
  4. jag vist är människor konstiga:) jag tror iaf att jag skulle byta rakt av med dig;)

    SvaraRadera