läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

måndag 30 augusti 2010


inga hemligheter längre:) nu skyltar Helena men vad som kommer att hända med den gamla delen som för många är känd som postlokalen, det kommer bli kanon kul att få in verksamheten i huset med tanke på hennes idéer och visioner och det kanske vore på sin plats att hon skriver ner några rader som jag sen kan publicera här så ni också får höra det från källan:) jag ser fram emot att följa deras utveckling, lycka till!!

2 kommentarer:

  1. Spännande med nya friska idéer för bygden. Vi ser fram mot ett café i vår fina bygd och önskar lycka till. Vill gärna läsa mer om detta!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer att uppdatera vad som händer så hoppas jag att café ägarna kanske vill göra ett gäst inlägg här och beskriva närmare! ni vet väl om att ni är välkommen på spontana besök och kika runt här i huset förutom då i privata bostäder:)

    SvaraRadera