läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

torsdag 12 augusti 2010


åter en "stulen" bild:) jobbet med att plocka ner ställningen gick som en dans och arbetet på börjades att ställa upp det igen, halv vägs kom det än störtskur som givetvis gjorde mig glad då jag fick se om mitt delvis nya avvattnings system fungera och det klara hög volym med galans!!! det som jag redan viste visade sig också att marken på framsida lutar åt fel håll och gör att allt vatten samlas efter grunden vilket inte heller är bra så innan snön faller ska det skrapas av och göras rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar