läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

torsdag 11 mars 2010

Pause


Det finns ett liv utanför posthuset också och när det levs så blir det tyvärr pause här på posthusbloggen (bloggen handlar om huset och jag är bara slav där:) så jag hoppas ni håller till godo,
Nu på fredag den 12/3 blir det lite jobb= uppdatering sen kommer jag ta långsemester och kommer inte tillbaka först mitten/slutet april så kika in här ibland så ska jag försöka lämna ett datum när jag drar igång igen:) vill ni ha mail/ sms när det sker så lämna nummer/mail i kommentar så skickar jag när det blir dax igen (dessa kommentaren kommer givetvis inte publiceras)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar