läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

torsdag 25 februari 2010


Den röda inramningen markerar lägenheten som renoveras just nu, Lägenheten har en 3rum och kök och beräknas få en hyra under 3000kr/månaden

4 kommentarer:

  1. jävligt nice hyra! flytta stället till sthlm så tar jag ett rum direkt! =)

    SvaraRadera
  2. ja det är nästan så det skulle löna sig att flytta det dit med dom bostads priserna:)

    SvaraRadera
  3. Dyrt tycker jag, när jag bodde i ettan på nedre plan var hyran "bara" 200kr/mån, åkej det var plus elvärme förstås och året var 1980 har jag för mig :)
    Uj uj uj ,vilka vilda fester det var där :P

    Mvh Kent J

    SvaraRadera
  4. ja du kent har hört att det var hålligång på alla sörviks "barn" som bott här tidigare:) måste på peka att det inte finns några ettor kvar så därav missvisning av pris;)alla ska ju bo flott så nu är det nästan bara 3 or

    SvaraRadera